dinsdag 20 december 2011

Canna Is Gearriveerd In Amsterdam !

Afgelopen zondagmiddag 18 december was het eindelijk zover : om 12.38 uur ontving ik een sms van de Spaanse Viervoeter dat ze om kwart over 1 bij ons zouden zijn met Canna ! Wat vonden wij het toch spannend, we hadden zo naar haar komst uitgekeken.
Het werd ietsje later, de voordeurbel ging om 13.40 uur. En daar was ze ! Wat een mooie meid en wat stond ze verstijfd van angst. Geen poot durfde ze te verzetten, alles was zo eng !
De beheerders bleven een klein uurtje bij ons, waarna ik ze nog even uitzwaaide. Terug boven gekomen was mijn vriendin al aan het dweilen, Canna had een flinke plas gedaan !
Met een paar lekkere hapjes kwam ze al gauw naar me toe. Toen ik haar zo lekker onder haar kin zat te aaien, zag ik hoe die oogjes dichtvielen. Ze wankelde zowat, ze was ook zo moe van de lange tocht uit Spanje ! Al gauw vond ze haar nieuwe hondenkussen, waar ze heerlijk op neerplofte.
's Avonds laat lieten we haar uit voor de allereerste keer. Toen ik haar voor het eerst buiten neerzette ( ik moet met haar stevig in mijn armen eerst twee trappen af ) stond ze net zoals die middag helemaal verstijfd van angst. Uiteindelijk werd het een klein blokje om, waar we toch een uur over deden. Wat kan die meid druk snuffelen zeg !
's Nachts ging ze de bench in, wat verder geen moeite kostte. Canna lag al snel te pitten, doodmoe van alle nieuwe indrukken. Ikzelf kon de slaap niet zo vatten en eindigde uiteindelijk op de bank in de woonkamer, niet ver van de bench.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.