zondag 1 januari 2012

Canna Heeft Haar Eerste Jaarwisseling Overleefd !

Een goed 2012 gewenst ! Canna heeft haar eerste jaarwisseling met een hoop geknal overleefd ! Ik ben gisterenochtend nog een grote ronde met Canna buitengeweest. Ze was al wat nerveus door geknal van de jeugd in de straat. Ze heeft gelukkig haar behoefte kunnen doen, meerdere keren zelfs - ze is al een paar dagen aan de dunne. Bij terugkomst weigerde ze echter pertinent de straat in te lopen, dus heb ik haar maar opgetild en zo'n 100 meter met haar in mijn armen gelopen. Zo dat zit erop !
De rest van de dag heeft ze heel bang op haar mat gelegen dicht bij ons in de buurt. Af en toe stak ze haar kop onder de bank als het knallen te erg werd. Van uitlaten is niks meer gekomen de rest van de dag, zelfs de tuin durfde ze niet meer in. Tegen 24.00 uur heb ik haar maar in de bench gestopt met wat dekens er over, zodat ze een lekker holletje had.
Na een paar uurtjes slaap werd ik vanmorgen vanzelf wakker, deed de tuindeur open en kon Canna weer even lekker plassen. Even gewacht tot het licht werd en Canna gaf aan graag weer naar buiten te willen gaan. Wat heerlijk rustig op straat !
We merken nu al niets meer van de schrik van gisteren aan haar, ze heeft haar eerste jaarwisseling overleefd !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.