zondag 29 januari 2012

Eerste Keer Los....

Bij mijn gebruikelijke middagrondje in het Rembrandtpark kwamen Canna en ik op een veldje een leuke hond ( met een baasje erbij uiteraard ) tegen. Canna raakt dan altijd door het dolle heen en wil dan ontzettend graag spelen.....Ik heb al eerder op het punt gestaan om Canna dan los te laten, zodat ze even kan uitrazen...Ik dacht die loopt in het spel met de andere hond echt niet weg. Het is toch wel even een spannend moment, maar nadat ze even was uitgerend kon ik haar weer gemakkelijk aanlijnen toen ze even stilstond !
Een kort filmpje :


Let niet op mijn nodeloos Canna kom hier, ze had wel iets anders aan haar hoofd...

We namen afscheid van de andere hond en liepen vervolgens door. Ik heb haar snel daarna toen we alleen waren nog even los gelaten, maar zonder een andere hond erbij voelde ik me toch wat onzekerder...

Even later kwamen we weer meerdere honden tegen, waaronder een al eerder ontmoete leuke hond uit Frankrijk. Dit is weer zo'n mooi moment dacht ik om Canna even los te laten !
Jammer genoeg in alle opwinding ( ja ook mijnerzijds ) vergeten te filmen...Canna ging fullspeed ! Erg leuk om haar in vol galop op je af zien te komen.

Oh, en ook nog een Tsjecho-Slowaakse wolfhond ontmoet !
Wat een middag !




Laatste foto : bron :  www.hondenrassen.nl/rassen/tsjecho-slowaakse-wolfhond/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.