maandag 23 januari 2012

Hondenopvang Spaanseviervoeter Heeft Dringend Geld Nodig !

Al eerder over geblogd, maar ik herhaal het hier graag nog een keer : De Spaanse Viervoeter heeft dringend geld nodig voor de aankoop van een eigen stukje land. Het terrein waar de hondenopvang nu gevestigd is moeten Rachel en Sander eind februari verlaten......de honden zullen dan in beslag genomen worden en wat er dan met ze gebeurd laat zich helaas makkelijk raden.....

Nieuwe flyer is hier te bekijken en te downloaden....

Het benodigde bedrag is ongeveer 12.000 euro !

Mmm, dit schiet me opeens te binnen : ik ga een stapel van die flyers printen of kopiƫren en uitdelen aan alle hondenbezitters die ik tegenkom bij mijn dagelijkse uitlaatrondjes met Canna. Waarom kwam ik niet eerder op het idee...?

( Ik heb de flyer iets gewijzigd en opgeslagen in odt formaat : deze link... ).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.