maandag 23 januari 2012

Pfff...Dat Was Even Spannend....

Afgelopen zaterdag weer naar de pubergroep geweest in het Amsterdamse Bos. Is altijd een hele onderneming met 2 buslijnen en nog een stuk lopen...Dus ik zat al te denken om te kijken of er iemand in mijn groep is met wie ik mee zou kunnen rijden. Die persoon was al snel gevonden en zo kreeg ik na afloop van de les een lift richting Overtoomse Sluis. Ik zat met Canna en het hondje Sem van mijn medecursiste op de achterbank van een oude Volvo. Aangekomen op de afgesproken plek werd de auto geparkeerd en stapte ik aan de ( veilige ) rechterzijde uit met Canna voorop......Fout ! Van de schrik trok Canna zich los uit haar tuig en los was ze.......! Ik schrok me dood, Canna voor het eerst los en precies op een zeer druk punt in Amsterdam. Ze liep gelijk richting de Overtoom over het fietspad met mij er achteraan. Er flitste nog door mijn hoofd gewoon kalm blijven, niet als een gek rennen en Canna heel enthousiast roepen.
 
En dit werkte ! Canna draaide zich om en rende recht op me af met een blije kop ! Ik stond wel even te shaken toen ik haar tuigje weer om deed, maar gelukkig was deze escape goed afgelopen.......


Canna's eerste ( onbedoeld ) stukje loslopen in Amsterdam......lekker handig zo'n plek....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.