donderdag 31 mei 2012

Pinksterweekend Op Texel

Afgelopen zaterdag begon vroeg voor ons, om 7.45 uur werden we opgehaald door mijn zwager en mijn zus met de auto om het Pinksterweekend in hun huisje op Texel ( Slufterweg ) samen met nog meer familieleden door te brengen. De reis verliep voorspoedig, Canna was erg rustig en ging braaf tussen ons in liggen. Voor haar en onze veiligheid was ze gezekerd aan mijn veiligheidsriem. Ik gebruikte hiervoor een afneembare lus van Ezydog waar je je gordel doorheen haalt en vervolgens aan haar tuig vastklikt.


We waren in totaal met 10 personen, waarvan twee kinderen en ook het hondje van mijn broer was er. Canna vond het allemaal erg spannend zoveel vreemde mensen. Het liefst zocht ze een rustig plekje in de achtertuin.



Het werd al snel duidelijk dat ze de neiging had om er vandoor te gaan. Vond het wel jammer dat ze steeds aangelijnd moest blijven en ze wist zich toch een keer uit haar tuig te wringen. Gelukkig was ik toen ook in de achtertuin en kon ik haar grijpen na een korte sprint....
De honden negeerden elkaar overigens volledig ! Jammer, maar die keuze maken ze zelf.

Op zondag stond een lange strandwandeling gepland, zo gezegd, zo gedaan ! Canna weer aan de lange lijn en lopen maar. Heerlijk al die ruimte !





Canna vond de schapen maar doodeng....!






Pootje baden deed Canna nog net niet, maar een koprol is altijd leuk...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.